вторник, април 22, 2003

Генко Славов: На Герена е важно да удържиш четвърт час

Изиграл само два мача във Висшата лига, вратарят на Спартак Генко Славов накара феновете да говорят за него. Той е героят на отминалия кръг с невероятните си спасявания и сигурната си игра, довела до 0:0 срещу Левски.

- Г-н Славов, за втори пореден път спасявате Спартак.
- Не, в никакъв случай не се чувствам герой. Първо, защото защитата играе перфектно, особено в неделя, когато Жеков и Ненов бяха като скали пред мен. Така че заслугата е на целия отбор. Аз дадох всичко от себе си и успях да опазя вратата си суха. Вчера беше много трудно, особено първите 20 минути, защото Левски обсадиха вратата ми, но от по-опитните футболисти зная, че на Герена е много важно да удържиш 15-20 минути без гол и нещата идват на мястото си - влизаме в ритъм и играта се изравнява.
- Юноша сте на Спартак (Вн), но чак сега изгря звездата ви?
- Наистина тренирам с мъжете от 16-годишна възраст, но на нашата врата има такива футболисти като Арнаудов и Краси Колев, така че беше нормално да съм им резерва. За мен е радостно, че успях да покажа в мачове това, което мога, но неприятното в случая е начинът, по който стана. И Колев, и Арнаудов са контузени. Важното е, че показах, че може да се разчита на мен.
- В дебюта си във Висшата лига срещу Славия спасихте дузпа. Бяхте ли разучили изпълнението на Благо Георгиев?
- Бях го гледал как бие дузпи най-вече в мачовете с Литекс и знаех, че ще се опита да ми вкара вляво. Докато се засилваше, успях да си наложа да го изчакам накъде ще насочи топката и за радост не сбърках. Той би точно там, където очаквах.
- Чувствате ли се вече любимец на публиката?
- Наистина няма футболист, на когото да не му е приятно да скандират името му, но аз съм част от отбора и всички футболисти заслужават адмирации за добрите игри, които изнасят в мачовете. Може би скандираха моето име, защото аз съм израснал в Спартак и наистина доскоро гледахме мачовете заедно.
--- 7 дни спорт

Няма коментари: