четвъртък, септември 04, 2003

Стефан Грозданов: Аз съм го създал този отбор!

Столичният спец вчера още беше у дома си. Уреждаше лични въпроси преди третото си "отплаване" за Варна.

- Стефане, с хляб и сол ли да те посрещаме, или с риба и бира?
- Второто! (Треньорът е запален рибар, често кисне по варненските буни - б.а.) Аз ще почерпя!
- Сигурно ли е идването ти? Появи се информация, че си се разколебал...
- Знаеш, че добре познавам обстановката в "Спартак" и че имам слабост към него. Идвам!
- А познаваш ли сегашния състав?
- Този отбор аз съм го създавал: с Вальо и Ники Станчеви, с Наско Петров, Пламен Крумов, Диян Дончев, и Иван Кризманич започна при мен... Виждам нови момчета в отбраната, виждам и слабости там.
- Къде очакваш да се класират варненските тимове?
- И на двата мястото им е в златната среда.
- Гледа ли по телевизията варненското дерби?
- "Спартак" тотално надигра "Черно море"! Трябваше да вкара още 1 гол, а не да се прибира в своята половина и щеше да вземе мача. Черноморци едва ходеха, а и дузпата, която им дадоха...
- Изненада ли те с нещо старта на първенството?
- Имаше доста неочаквани резултати, наистина изненадващи за нашия шампионат. Започна доста интригуващо, ще видим...
- Възможни ли са промени при медалистите?
- Не, пак ЦСКА, "Левски" и "Литекс" ще се борят за титлата. Възможни са промени само вътре в тази тройка.

--- more.info.bg /Сефан Янев/

Няма коментари: