четвъртък, февруари 19, 2004

Иво Димов "Спартак" е моя колизеум, а аз - неговия гладиатор

Халфът с 1 % шанс да играе в дербито

Чрез "Черноморие" Иво Димов се закле във вярност към родния си клуб. "Спартак" вечно ще е моя колизеум, а аз - вечно неговия римски гладиатор. В България няма повече да играя за друг отбор. Кариерата ми ще завърши в "Спартак" или чужбина. Съжалявам, че преди години заради конфликт с ръководството не можах да дам повече на родния си тим. Но аз никога не съм търпял несправедливостта. Обичам "Спартак" и ще продължа да играе без пари за него", отсече ексцентрикът.
Нестандартният халф обаче най-вероятно ще пропусне дербито на Варна, тъй като не е възстановен. Нито инжекциите, нито специалната терапия успяха да излекуват неговото мускулно разтежение. Към днешна дата шансовете на Димов да се появи на терена в събота се оценяват на 1 %. "Жалко, че няма да участвам в дербито. Тази пролет исках най-много да играя срещу "Черно море" и ЦСКА, заради феновете и защото съм генетично свързан със "Спартак", завърши Димов.

--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: