петък, август 12, 2005

Ради без договор, 25 000 глоба заплашва Спартак

Старши треньорът на Спартак Ради Здравков е без договор с клуба ден и половина преди новото първенство в Източната "Б" група. Сензационната вест обяви самият специалист на пресконференция днес. Така "соколите" са заплашени с глоба в размер на 25 хиляди лева. Според правилника на Българския футболен съюз тази санкция се присъжда ако на резервната скамейка не стои лицензиран треньор. "Разбрах, че в канцеларията на клуба вече са започнали да обмислят варианти кой да стои на скамейката. Доколкото знам Румен Димов има това право, за Илко Станчев и Ники Станчев не знам. Аз договор все още не съм подписал. През сезона 1998/99, когато Ишков продаде двама футболисти в Португалия и още седем в други тимове, изкарах цяла година без пари. Администраторът Димитър Диев ми носеше всеки месец нов договор заради анексите. Сега не искам да се получи така. Изготвили сме анекс с всички мои изисквания, но този анекс стои някъде покрит. Предлаган ми е трудовия договор, но без този анекс. Затова все още не съм подписал. Не става дума за липса на доверие, но има неща, които ме притесняват. Има още ден и половина до двубоя и сега не мога да кажа дали ще водя отбора в Каварна", обясни Здравков.

--- ole-bg.com

Няма коментари: