сряда, октомври 04, 2006

Георги Филипов: Ще смачкаме Черно море

Младият нападател на Спартак Георги Филипов постави началото на психологическата война преди дербито на Варна с Черно море. Юношата на "соколите" дори посъветва репортер на в. "Черно море" да заложи на знак 2, ако срещата е в тиражите на букмейкърите. Както е известно, по програма двубоят от XIV кръг на А група трябва да се изиграе на 18 ноември на Тича.

- Жоро, разкажи каква точно е контузията, която получи в мача с Локомотив (Сф)?
- Играч на Локо ме натисна и пак ме заболя кръстът. Всъщност тази травма ми е от предишния ни престой в А група. Тогава по време на подготовката през зимната пауза миналата година получих дискова херния. Известно време се възстановявах и така. Лошото е, че сега пак ме заболя.
- Кога ще минаваш преглед или вече го стори?
- Не, не съм. Утре ще бъда на преглед. Надявам се да се оправя за седмица и да започна нормални тренировки.
- Как се представи Спартак при гостуването на Локо?
- Мисля, че стояхме добре на терена през по-голямата част от времето. Показахме, че вървим напред.
- Не се ли изненада когато си видя името в титулярния състав?
- В интерес на истината, изненадах се. Отдавна не бях попадал в групата за мачовете, но наставникът преценява ситуацията. Желанието ми е да се наложа сред 11-те и Спартак да добие желаното от треньора и ръководството лице.
- Влиза ли отборът в ритъм вече?
- Да, разбира се. От мач на мач играем все по-добре.
- Предстои дербито на Варна. Малко е далеч 18 ноември, но все пак какви са очакванията ти?
- Ще ги смачкаме.
- Ще ги смачкате?!
- Да, ще ги смачкаме. Това е най-голямата битка. Хващам се на бас, че ще ги разбием. Няма никакво значение, че двубоят е на Тича. Дори ще ти дам един съвет - ако срещата е в тиражите на букмейкърите, заложи на знак 2. Няма да съжаляваш.

--- ole-bg.com

Няма коментари: