четвъртък, декември 14, 2006

Владо Мирчев: Спартак ще е винаги в сърцето ми

Нападателят на Черноморец (Бургас) Владислав Мирчев заяви, че никога няма да забрави родни си клуб Спартак и той винаги ще бъде в сърцето му. Както е известно, през лятото талантът бе привлечен в тима на Димитър Димитров-Херо и вкара общо четири гола - два за първенството и два за купата на България. "Всичко в Черноморец е перфектно - обстановка, финанси, условия. Въобще, хората те оставят да мислиш само за футбол. Херо е отличен и доказан специалист, от него мога да науча много. Но все пак Спартак си е Спартак. Това е родният ми клуб, десет години от живота си съм прекарал там и винаги ще остане в сърцето ми. Постоянно следя представянето на бившия ми клуб", заяви за "Позвънете Новини" Мирчев.
"С Черноморец амбицията ни през този сезон е само една - да влезем в "А" група. Смятам, че с другия бургаски тим Нафтекс нямаме конкуренция в Източната "Б" група. Иначе в сравнение с миналата година, когато само Спартак бе кандидат за връщане при майсторите, сега контуренцията е по-голяма, тъй като освен ние и Нафтекс, също така и Дунав и Хасково имат амбиции", добави варненският талант.
През есенния полусезон той бе повикан и от селекционера на младежкия национален отбор Александър Станков за една контрола, в която успя дори да вкара гол. "Много съм щастлив, че след националния до 19 години, бях повикан и при младежите. "Да се надяваме, че Сашо Станков ще продължава да ме вика. Но общо взето това си зависи само от мен. Ако играя добре ще полуавам повиквателни, ако не съм във форма - няма как това да стане", завърши Владко.

--- ole-bg.com


"СПАРТАК" обеща огромни премии за точки срещу трите гранда

6-цифрена суми ще си поделят "соколите", ако вземат 5 точки от три пролетни мача. "Спартак" играе у дома за първенство с трите родни гранда - "Литекс", "Левски" и ЦСКА. Техническият директор Живко Великов още мисли дали да има премии и за
отделно спечелени точки от тези двубои.
В четвъртък Великов е в София при наставника Мирослав Миронов. Двамата ще търсят играчи на арбитража в БФС. Те са в постоянна връзка със съсобственика Иван Динов за коментар на финансовите условия на тези, които ще дойдат във Варна. Късно вечерта вероятно ще станат известни техните имена, пише в-к "Местен 24 часа".

--- varna-sport.com

Няма коментари: