вторник, март 13, 2007

Мирослав Миронов: Не искам да говоря за парите за селекция


Изгоненият днес старши треньор на "Спартак" даде първото си интервю за спортния сайт на Варна www.ole-bg.com. Спецалистът не пожела да разкрие истината за отстраняването му от тима.

- Г-н Миронов, здравейте! От ole-bg.com Ви се обаждам Калоян Златков се казвам.
- Кой?
- Калоян Златков от ole-bg.com съм.
- А, да.
- Имате ли една минута?
- Имам, да.
- Няма как да не Ви попитам дали наистина сте освободен от поста старши треньор на Спартак?

- Да, днес научих. Разделих се със Спартак с добри чувства. Разделихме се като приятели. Аз съм удовлетворен от моят престой в Спартак и затова което съм свършил. Пожелавам успех на момчетата занапред и се надявам, че мястото на отбора е от 8-о до 10-о място в таблицата.
- В последния мач на Спартак срещу Левски отборът Ви се представи доста добре. Това естествено не се дължи само на играчите а и на Вас като треньор...

- Вижте, знаете много добре в първия кръг как беше. Играхме без 8 футболисти, сега без 5, но пък другите момчета които влязоха в игра показаха възможности. Радвам се, че Спартак ще върви напред, защото има добри футболисти. Искам да си останем приятели. с всички. Пожелавам им успех.
- Разбирам Ви напълно. Някакви конкретни причини да ни посочите за освобождаването Ви?

- Не мога да говоря повече. Питайте ръководството.
- Вие доволен ли сте от това което свършихте във Варна?
- Да, доволен съм. Знаете как започнахме през миналото лято. Какво беше в клуба. Удовлетворен съм от работата си. Не мога да не съм доволен от това, че съм си свършил работата.
- От нещо недоволен ли сте от престоя си в Спартак?
- Естествено. Няма безгрешен човек. Сигурно и аз съм грешил. Нормално е.
- Кои са грешките Ви?
- Не искам да влизам в подробности.
- Какво Ви предстои на Вас?
- Ще си почина малко. Много голямо напрежение имаше и много нерви изхабих. Може би няма да поема никакви ангажименти до започването на следващия шампионат.
- Няколко думи да кажете за прословутите картотеки в тима, които така и не се осъществиха?

- Не искам да вземам отношение. Повечето неща се казаха по въпроса.
- А 400 000 лева бяха ли осигурени за селекция?
- И за това не искам да говоря.

--- ole-bg.com

Няма коментари: