понеделник, януари 13, 2003

Мартин Керчев: Спартак ще играе по-добре напролет

Мартин Керчев е роден на 8 юни 1982 година. Започва кариерата си в Локомотив (Рс). Заради добрите си игри в този отбор е викан няколко пъти в различните юношески формации на България. През лятото на 2002 г. е привлечен в Спартак. През ноемви пък дебютира за младежкия национален отбор при загубата от Испания с 1:7. Вчера офанзивният халф официално подписа договор с лидера във Висшата лига ЦСКА.
- Мартине, как разбра за интереса на ЦСКА към теб?
- Обади ми се моят мениджър Лъчезар Танев. Той ме е препоръчал, от ЦСКА са ме наблюдавали и са ме харесали. Преди време, когато бях в Локомотив (Рс) "червените" пак имаха интерес към мен, но тогава никой не ми се обади и нещата не се получиха.
- Подписа ли вече договор?
- Да, за четири години, влиза в сила от лятото на 2003 година. Дотогава си оставам в Спартак. Аз съм много доволен от личните си условия по контракта с ЦСКА. Вярвам, че и президентът на Спартак Николай Ишков е удовлетворен. Радвам се, че ще направя голяма крачка напред в кариерата си, тъй като ЦСКА е едно доказано име във футбола. От Спартак ще ми останат само хубави спомени. Това бе първият ми професионален клуб.
- Какво трябва да направиш, за да се пребориш за титулярното място сред толкова силни футболисти, каквито има в ЦСКА?
- Най-вече трябва да проведа една сериозна подготовка, нужна е много работа. Много ще ми е трудно да се наложа, но се надявам, че имам сили и ще се боря докрай, за да извоювам място в тима.
- Как виждаш представянето на Спартак през пролетта?
- Със сигурност ще направим по-добри мачове отколкото през есента. Имаме потенциал да се представим по-добре и да се класираме на по-предно място в шампионата.
- Очакваш ли нова повиквателна за младежкия национален отбор?
- Не искам да коментирам тази тема
www.pozvanete.bg

Няма коментари: