вторник, януари 21, 2003

Ишков: Нямам козове, защото не съм от Шесто

Ексцентричният президент на Спартак (Вн) Николай Ишков е един от тримата клубни началници, които са поканени да присъстват на днешното събрание на Изпълнителния комитет на БФС. “Щом съм ви вдигнал телефона, значи можете да ме питате”, каза той и даде кратко интервю за “7 дни спорт”.

- Г-н Ишков, утре ще бъдете един от тримата шефове, поканени на големия спектакъл, наречен “Заседанието на Изпълкома”?
- Дали ще бъде голям, ще видим утре.
- Какви са вашите очаквания за представлението?
- Все още не е ясно дали въобще ще има спектакъл. Имам важен ангажимент сутринта и ще закъснея малко. Очаквам да пристигна в София около 12 часа. Вижте, потърсете ме утре (б.р. - днес), след като свърши Изпълкомът. Тогава ще коментирам дали е имало спектакъл или не. Дали е бил добър или лош. Всичко зависи от решенията, които се вземат.
- Ще има ли хепиенд накрая?
- С една дума - не съм оптимист. Клубовете излязоха с една позиция. Всичко е в ръцете в БФС и най-вече на президента Иван Славков. От него зависи всичко. Ние изложихме част от исканията си в декларация, под която стояха подписите на представителите на клубовете. По този начин всички изразиха позицията си. Остава само да я продължат, да я подкрепят, след като станат ясни утрешните решения.
- Каква ще бъде вашата роля в този спектакъл?
- Не знам. Може би няма да имам, защото не знам кой е режисьорът.
- Ще се опитате ли да защитите вашата позиция?
- Аз моята позиция отдавна съм я казал. Нямам какво повече да говоря за нея.
- Имате ли козове, които ще извадите срещу Иван Вуцов?
- Само в VI управление на МВР имат такива. Аз за съжаление не съм бил в него, иначе щях да имам. Ако бях в ДНСП, също. Така че нямам козове.
- Какво най-вече искате да се промени?
- Много неща, но има и такива, които пряко засягат моя клуб. БФС пусна писма, за да ни уведоми, че молби за разтрогване се приемат до 14-и. Изведнъж на 15-и и 16-и те продължват да приемат молби. Тези своеволия не може да продължават. Според мен това означава, че се изпълняват нечии поръчки. Не знам кой стои зад тях, но факт е, че моят клуб е ощетен.
- Твърди се, че има компромат срещу вас - писали сте текста на декларацията?
- (Смее се.) Естествено, че съм горд от подобен компромат. За тези неща трябват образовани хора, които са грамотни и знаят какво трябва да се пише. Всички измислихме заедно текста, а после аз малко го редактирах. Ако смятате, че това е компромат, то аз съм щастлив. Звучи ми като приятна шега.
- Дори ще извадят ваша снимка как пишете текста?
- А, не съм само аз. Всички се снимахме с апарата на Стефан Орманджиев.
- И все пак, ако покажат снимката?
- Ще поема цялата политическа отговорност.
- В последно време около вашия клуб доста се шуми. Постоянно се спрягат играчи за чужбина?
- Да, това е така. За последно получихме сериозна оферта за наш играч, чието име не искам да споменавам, от Гърция. Лично Лафчис ми се обади, че ОФИ го иска. Футболистът обаче, явно подучен от някой, реши да си прави собствени сметки. Увърта се, иска да разтрогва. Но ще видим дали сметката му е вярна. Аз имам документи, които ще извадя на арбитража, и вярвам, че правото ще бъде на моя страна.
АНДРЕЙ АНДРЕЕВ
/7 дни спорт/

Няма коментари: