вторник, януари 07, 2003

Милен Георгиев в Шинник?

Нападателят на Спартак Варна Милен Георгиев е в полезерението на първодивизионния руски тим "Шинник". Отборът завърши на 7-о място в руската Висша лига, като остави зад себе си в класирането тимове като Динамо, Ротор, Зенит и Алания.
Сред по известните имена на подвизаващи се там футболисти са тези на бившия халф на Спартак Москва Валерий Кечинов и нападателя на Динамо Киев Алексей Герасименко. "Ако става въпрос за проби, не съм съгласен да ходя там. Аз не съм футболист за проби. Вече съм на 28 години и смятам, че съм се доказал", коментира от Бургас милен георгиев. неговото възстановяване върви добре. Той тренира за заздравяване на гръбната и коремна мускулатура по специална програма, изготвена от доктор Мишо Илиев. В понеделник Милен Георгиев се присъединява към тима на Спартак и ще тренира на 100 процента.

ДНЕС +

Няма коментари: