сряда, февруари 12, 2003

Мнения:

---Валентин Станчев: Мързелив е, а пък и много нахален
Честно да ви кажа, за мен той не е добър човек. Пълен наглец, мързелив и нахален. Според мен думата “възпитание” за Абдул е непонятна. С голяма част от съотборниците ми сме на мнение, че той е дошъл в България на курорт. Често съм се чудил каквa е целта му в Спартак. Със сигурност обаче не е да играе футбол.

---Красимир Колев: Нямаме нужда от циркаджия
Не е нормално за две години в Спартак Абдул да не даде нищо на отбора. Имам чувството, че той стои във Варна, защото има кой да го пои и храни. Понякога влиза в игра за десетина минути, но полза от него няма. Направо тежи на отбора. А ние нямаме нужда от циркаджия в съблекалнята.

---Ненад Лукич: Есента нямаше какво да яде
Запомнил съм го като много добро и коректно момче. Винаги когато го срещнех по улиците във Варна, се поздравявахме. Цяла есен нямаше какво да яде, след като през лятото го бяха ограбили до шушка. Нормално е това го е изнервило. Но не съм останал с впечатлението, че е скандалджия.

7 дни спорт



Няма коментари: