вторник, януари 13, 2004

Петър Колев: От Ишков зависи дали ще остана във Варна

Петър Колев е пред трансфер в "Спартак" за трети път. За първите си два неуспешни опита и своите нови намерения защитникът на "Локо" (Пд) говори в интервю за "Черноморие".

- Петьо, защо се размина два пъти със "Спартак"?
- През януари 1997 година дойдох в "Спартак", като преотстъпен от ЦСКА. От "Локомотив" (ГО) обаче подадоха жалба, че съм си разтрогнал неправомерно договора и Апелативната комисия ме върна в Горна Оряховица. Там играх до лятото. След това отново ме поиска "Спартак", но в последния момент предпочетох по-добрата оферта на "Велбъжд".
- Ще подпишеш ли със "Спартак" от третия опит?
- Всичко зависи от Ишков. Удовлетвори ли ми личните условия, няма проблем. Във вторник (бел.ред. днес) тръгвам за Варна и ще се присъединя към отбора. След разговора ми с Ишков ще е ясно дали оставам.
- Чу ли се със Стефан Грозданов?
- Още не, но той добре знае какво мога. Когато тренирах със спартаковци преди 7 години, Грозданов пак беше треньор.
- Познаваш ли настоящия отбор на варненци?
- Да. Убеден съм, че ще се адаптирам бързо към новата обстановка.
- През есента не игра често. В каква форма си?
- Не съм загубил игрова практика, а и контролите тепърва започват. За първия пролетен мач ще съм 100 % готов.

--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: