сряда, юли 04, 2007

Спартак получи лиценз!

Лицензионната комисия при Българския футболен съюз взе решение ПФК "Спартак" - Варна да получи професионален лиценз за състезателната 2007/2008 година.
На свое заседание членовете на комисията разгледаха документите, предоставени от ръководството на клуба и единодушно решиха "соколите" да получат правото да играят в елитната ни група.

--- spartak1918.com


Иво Кирчев сам пожелал да го преотстъпят в Шумен


Нападателят на Спартак (Варна) Иво Кирчев сам е пожелал да бъде преотстъпен на втородивизионния Шумен. Това разкри самият футболист за "Позвънете Новини". "От Шумен са ме искали под наем още през зимата, но тогава прецених, че няма смисъл да ходя, тъй като е по-добре да си завърша средното образование. Преди няколбко дни обаче помощник-треньорът на Спартак Митко Трендафилов ми каза, че от Шумен продължават да ме искат и аз приех без да се замисля. Правя всичко това с една единствена цел - да мога да играя повече официални мачове. Спартак е родният ми клуб, но не издържам да стоя на пейката, играе ми се. Затова отивам като преотстъпен в Шумен", обясни Кирчев.
Той призна, че в разговор с изпълнителния директор Живко Великов е бил убеден, че при добри изяви в "Б" група, ще бъде върнат при "соколите".
Кирчев се надява, че в Шумен ще разчитат на него и изрази задоволството си, че ще играе заедно с друг преотстъпен от Спартак - Николай Филипов.

--- ole-bg.com

Няма коментари: