вторник, септември 18, 2007

Боян Илиев: Дано с мой гол да донеса победата в някой мач

Боян Илиев се превърна в централна фигура във варненското футболно пространство в последните дни. Капитанът на соколите бе най-добрият играч на варненци срещу Литекс (0:0), но пък и изпусна да се разпише от дузпа срещу ловчанлии. Малцина видяха обаче, че стражът на гостите Тодор Тодоров наруши правилата и бе мръднал с около метър, преди Боян да нанесе удара.
Калоян Златков, в-к Черно море

- Боби, предполагам, че си доволен от спечелената точка?
- Разбира се, че е така. Все пак това е Литекс - отбор с голям бюджет и милионна селекция. Да не говорим, че можеше да бием, ако не бях изпуснал дузпата. Беше предвидено да не загубим. Дано да имам късмет и да зарадвам момчетата с мой гол и победа в някой от следващите мачове.
- При дузпата вратарят май наруши правилата?
- Да, така е. Бих в ъгъла. Вратарят на Литекс обаче на 100 процента е тръгнал предварително и аз не го видях. Нямаше да ме е яд, ако ми хване дузпа, но както пише в правилника - да е в средата на рамката. Той обаче избърза, разтегна се и я хвана.
- На какво се дължи тази промяна сред вас? С идването на новия мениджърски дует като че ли повече си повярвахте?
- Има такова нещо. Аз винаги съм вярвал в колегите си и в техните възможности. Бяхме неуверени и си казахме: или ще играем, или не. Няма друг вариант просто. Разбирам да нямаме качествата и да падаме, но не е така. Аз лично говорих поотделно с всеки от играчите и казах мнението си, че на всеки отбор в България ще му е трудно срещу нас, ако играем като колектив. Да си повярваш, мисля, че това е основното, което определя поведението на един отбор на терена. Не трябва да излизаме примирени в мачовете и да си казваме, ако може един равен да измъкнем. Мисля, че вече доказахме, че можем да притискаме водещите отбори.
- Предстои ви гостуване на Беласица, която измъкна точка от Левски...
- Живот и здраве, и ние ще измъкнем точка от Беласица. Не е невъзможно. А пък после Левски да му мислят (смее се).

--- ole-bg.com

Няма коментари: