петък, юли 18, 2003

Чужди мениджъри ще гледат мач на "Спартак"

Чуждестранни мениджъри ще наблюдават утрешната контрола на варненския "Спартак" с македонския "Башкими" (Куманово). Причината е участието на Иван Павлов - Швайца, който наскоро сензационно разтрогна договора си с шампиона ЦСКА по вина на клуба. 19-годишният футболист се присъедини към подготовката на "Спартак" преди няколко дни, въпреки че имаше оферти от "Левски" и "Нафтекс". "Избрах "Спартак", защото президентът Николай Ишков беше най-настоятелен в разговорите си с мен. Отпреди познавах Мечечиев, Аспарух Василев, Караканов и Иван Кирилов, но и останалите момчета ме приеха добре. Все още не съм подписал с клуба, тъй като на съботната контрола ще присъстват чуждестранни мениджъри, за да ме набюдават. Г-н Ишков е коректен с мен и сме се разбрали, че ако ме одобрят, няма да ми прави спънки за заминаване. "Спартак" е много добър отбор и може да влезе в шестицата. Не мисля, че идването ми в този клуб е крачка назад в кариерата ми", каза Павлов.
--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: