вторник, юли 15, 2003

Швайца подписва за една+eдна година

Иван Павлов - Швайца, казал "да" на "Спартак" след два сериозни разговора с Николай Ишков. "С Ишков всичко беше точно, за разлика от "Нафтекс", "Левски" и "Марек". Те ме искаха, но никой не е разговарял с мен. От "Нафтекс" само подхвърлиха, че Херо знаел качествата ми, но искал да ме види в 2-3 тренировки. Излизаше, че трябваше да ходя на проби", призна за "Черноморие" Павлов. Юношата на ЦСКА тренира за първи път с варненци в Албена вчера следобяд. До края на месеца той ще подпише за една+една година. "Подписът е формалност, разбрали сме по всички въпроси с Ишков, говорих и с Миронов. Ще ме използва като десен халф, но не ми е гарантирал титулярно място. Ако ме поиска чужд клуб, "Спартак" няма да ме спира", уточни Павлов. Последният дели стая в хотела с вратаря Стоян Стоянов, познава се с Георги Мечечиев от Ямбол и с Аспарух Василев от юношите на ЦСКА.
Очакваният в "Спартак" Тодор Радомиров продължи да тренира с "Феър плей" и вчера. Възможно е обаче сделката да стане факт до дни.
--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: