четвъртък, август 07, 2003

Днес спартаковци вземат пари

"Соколите" ще получат останалата част от трудовите си възнгараждения днес, част от дължимите суми те получиха, преди да заминат на лагер в Тетевен.
Първа тренировка с отбора вчера направи нападателят Николай Вълев. 23-годишният играч е роден в Ямбол и 6 години е бил в школата на "Нафтекс", преди да заиграе за "Светкавица". "Мирослав Миронов ми се обади - каза малкият Гонзо. - Николай Ишков дойде и ме взе, до дни всичко трябва да е ясно. Нямам мачове в елита и се надявам да не разочаровам ръководството на "Спартак", играл съм с Мечечиев и Ташев".
"Соколите" направиха традиционната за сряда двустранна игра. Миро Миронов вече е наясно с титулярите за първия кръг срещу "Беласица": Стоянов, Ст.Дончев, Д.Дончев, Ненов, Мечечиев, Кризманич, Станчев, Вълков, Петров, Георгиев, Антунович оформиха единия отбор. В другия останаха Голубович, Михайлов, Джурич, Савич, Кирилов, Христов, Павлов, Василев, Вълев, Караканов, Ташев.
"Радостно е, че започваме първата състезателна седмица без нито един контузен - заяви д-р Ивайло Якимов - Всички са в отлично здраве, кондиционно са на високо ниво, надявам се да нямаме много контузии през сезона".
Разбра се, че Саша Антунович е получил оферта от чуждестранен клуб и ще разговаря с президента. "Ако ме продаде, "Спартак" ще си възстанови всички разходи за мен - заяви сръбският нападател. - Ако остана тук, надявам се да вкарвам голове, каквато ми е работата. В контролите имам 4 попадения и 2 асистенции, значи съм си свършил работата." Сръбският вратар Урош Голубович няма да бъде картотекиран за първия кръг, забaвяне е възможно и с работните визи на останалите сръбски състезатели.
--- more.info.bg

Няма коментари: