понеделник, април 26, 2004

Босът на Спартак ще връща Здравков

Футболистите взимат по 250 лв. за победата над Черноморец

Спонсорът на Спартак и шеф на надзорния съвет Иван Славков ще направи опит да върне начело на тима треньора Ради Здравков.
- Чакам Здравков за разговор във Варна в понеделник или вторник. Ако приеме условията ми, ще продължи да води отбора. - каза Славков.
Според него треньорът бил психически разстроен.
- Тръгнах си заради Николай Ишков и няма да се върна заради него. Той ме доведе в Спартак, а сега иска да прехвърли отговорността и задълженията на Иван Славков. 60-дневният срок, за който Ишков трябваше да ми даде двете заплати, изтече, а аз съм получил едва 1/10 от тях - уточни Здравков.
Треньорът обяви също така, че не се е чувствал добре психически преди мача с Черноморец и затова си е тръгнал за София.
- Ако бях на пейката, можехме и да загубим. Отборът ще оцелее в елита само заради усилията на г-н Славков, който прави всичко възможно да създаде структура на един модерен клуб - допълни Здравков.
В негово отсъствие тимът отново ще бъде воден от Румен Димов. Междувременно се разбра, че Иван Славков е в преговори с мощна фирма за рекламодател на клуба от идния сезон. От Спартак съобщиха също така, че играчите ще получат по 250 лв. за победата над Черноморец. Премията всъщност е 500 лв., но остатъкът ще се изплати на футболистите, ако останат в групата.

--- 7 dni sport

Няма коментари: