неделя, юли 18, 2004

СОКОЛИТЕ" ГУБЯТ ЗА ТРЕТИ ПОРЕДЕН ПЪТ, 2:3 от "Несебър"

ДИЯН ДОНЧЕВ ИСКА САМО 8000 ЛЕВА ОТ 20 000-ТЕ, КОИТО ИМА ДА ПОЛУЧАВА
 
"Спартак" допусна трета поредна загуба. След "Добруджа" и "Фарул" (Рум) "соколите" бяха надиграни и от новака в "А" ПФГ "Несебър" - 2:3. Резултатът бе открит от Хасан в 6-ата минута. В 10-ата домакините изравниха чрез Банов. Варненци стигнаха до 2:1 чрез гол на Радимиров, но в 60-ата минута Колев изравни. В 88-ата минута Босилков направи 3:2 за "Несебър". "Спартак" игра в състав: Николов, Палавестрич, Михайлов, Маринов, Трендафилов, Кателиев, Бояджиев, Василев, Окан, Радомиров, Мартинов (Пенев, Миланов, Н. Станчев, Гочев, Христов)Бившият халф на Спартак (Вн) Диян Дончев обяви, че е готов да се откаже от 12 000 лв., които клубът му дължи. "Имам да получавам около 20 000 лева - обясни Дончев. - Наясно съм с тежката ситуация, в която е изпаднал родният ми клуб, и ако ме потърсят, съм готов да получа само 8000. Не искам аз да съм причина клубът да не може да започне първенството. Не мога обаче да се откажа от всичките пари, които съм заработил. Още повече че извадих 1000 лв. от джоба си за глоби от натрупани картони".
 
http://varna-sport.com

Няма коментари: