понеделник, септември 13, 2004

В ЦСКА да не се радват, все едно са били Аякс

заяви вчера наставникът на Спартак Петър Курдов. В петък варненският тим загуби с 0:6 на стадион “Българска армия”. Съдията Лъчезар Йонов обаче направи доста грешки. Първият гол стана след засада, вторият от несъществуваща дузпа, а Калоян Филатов бе незаслужено изгонен. Освен това Йонов пощади Емил Гъргоров и Христо Янев от червени картони. Той допусна и формално нарушение на правилника, тъй като след като Виктор Софрониев бе изгонен, играта започна 15-20 секунди преди футболистът да е напуснал терена. Веднага след срещата спартаковци подадоха жалба за преиграване на мача, а утре ще стане ясно дали БФС ще я уважи.
“Чух за приповдигнатото самочувствие на ЦСКА след срещата и това много ме учудва. “Червените” да не забравят, че не са победили Аякс. Нашият отбор е млад и неопитен и не трябва да е критерий за тях. Емоциите от срещата ми минаха, но това не ми пречи за пореден път да кажа, че съдиите ги е страх от някои хора. Просто не може да има такова смешно съдийство. Гъргоров го скриха като малък мишок, а на Стефан Орманджиев не му прави чест да казва, че няма формално нарушение на правилника. Иначе аз не искам двубоят да се преиграва. Оптимист съм. Предстои ни много работа, но смятам, че ще се спасим от изпадане”, каза наставникът на варненци, които в следващия кръг приемат новака Несебър.

--- pozvanete.bg

Няма коментари: