четвъртък, декември 08, 2005

Жоро Филипов: Докторите нещо объркаха при операцията ми

Нападателят на Спартак (Вн) Георги Филипов вече близо 3 месеца се възстановява от операция на менискуса. Стандартното лечение на такава травма трае в добър случай не повече от 30 дни.

- Жоро, как се чувстваш след операцията?
- Все още изпитвам болки, което не е добре. Започнах да бягам, но ме боли.
- Защо така? Не трябваше ли вече да си възстановен?
- По принцип вече трябваше да съм готов за игра. Един месец трае възстановяването след такава операция. Май нещо лекарят Аспарухов, който ме оперира, нещо е объркал и затова съм в такова положение.
- Как точно се възстановяваш сега?
- Имам кръв в коляното, която трябва да се разкара оттам. Правя си и специални нагревки. Докато не остане нищо в коляното, няма да мога да играя.
- За кога са очакванията да си готов за игра?
- Мисля, че няма да мога да проведа пълноценна зимна подготовка с момчетата. Все пак имам надежда, че през втория полусезон ще мога да запиша участие в някоя друга среща.

--- ole-bg.com

Няма коментари: