петък, декември 23, 2005

Мартин Ковачев: Оставям във Варна много приятели

Защитникът на Спартак Мартин Ковачев от вчера е играч на Литекс. Кюстендилецът бе изключително развълнуван от подписването на контракта.

- Мартине, честито! Как се чувстваш?
- Благодаря. Усещането, че вече съм играч на Литекс, е невероятно. Това е един от най-силните отбори в България и за мен е чест, че ще защитавам цветовете му.
- Отдавна ли беше интересът към теб от страна на ловчанлии?
- Да, отдавна. Щастлив съм, че най-накрая трансферът е факт.
- Литекс е доста сериозен отбор. Подготвен ли си за голямата битка, в която ще се пуснеш за титулярното място?
- Всички знаем какъв отбор е Литекс. Ще ми бъде много трудно, но смятам, че с огромен труд и желание ще успея.
- Какво оставяш във Варна и в Спартак?
- Във Варна оставям най-вече много приятели. Спартак пък се оказа трамплинът в кариерата ми. Надявам се и стискам палци на бившите ми съотборници да влязат в А група. Вярвам, че те ще успеят, още повече че и Ради Здравков, и Методи Томанов ще останат в клуба.

- От Калоян Златков, в. Черно море
--- ole-bg.com

Няма коментари: