събота, декември 10, 2005

Ради Здравков: Не виждам причина да си изтегля молбата от БФС

Старши треньорът на Спартак (Вн) Радослав Здравков е в дома си в София. След като от началото на седмицата на стадион "Спартак" няма ток и вода, той реши да пусне в отпуска отбора.

- Г-н Здравков, до нас стигна информацията, че напускате Спартак. Истина ли е?
- В момента съм си у дома в София. Може да се каже, че треньорите и футболистите сме в отпуск. Молбата за разтрогване на договора ми със Спартак, която съм подал на 26 октомври, все още не съм изтеглил. Не виждам причина да правя това. Не мога да знам как ще се развият нещатата.
- Т. е. все още всичко виси във въздуха?
- На практика много неща висят във въздуха. Не може 1-2 седмици непрекъснато да давам информация в публичното пространство, свързани с организационни проблеми, с нови футболисти - ние да се съберем в понеделник, аз да доведа 3-ма нови играчи и да събера отбора, а в крайна сметка никой да не се намери да дойде и да ни каже какво ще правим. Независимо от моите опити за връзка с цел да получа някаква информация. 3 дни съм там и нищо не успях да направя. С всякакви възможни средства опитах, но пак нищо.
- Всичко това е твърде неприятно и за отбора, и за вас като треньори.
- Неприятни неща много има. Всичко съм правил в името на отбора.

--- ole-bg.com

Няма коментари: