четвъртък, август 19, 2010

Наско Сираков: Аз съм за „Спартак“ на феновете

Прогнозирал края на варненския клуб преди 7 години,
Помни само с хубаво престоя си в него през 1980-а


Директорът на националния тим Наско Сираков обяви, че симпатизира на „Спартак“ на феновете. Той направи признанието, след като бе запитан кой от двата „Спартак“-а ще поддържа.
„Ако питате за кой съм аз, ще ви кажа, че съм за „Спартак“ на
феновете, който играе домакинските си мачове в селото Тополите. Причината е, че доколкото разбирам ръководството на другия „Спартак“, е допуснало той да загуби професионалния си лиценз през изминалата пролет. Където са феновете, там съм и и аз“, заяви за „Народно дело“ Сираков в гранд мол вчера.
Наско уточни, че не е изненадан от края на истинския „Спартак“. „Като виждах как се работи в този клуб, знаех, че рано или късно ще изчезне от футболната карта на България. Това го казах на Иво Димов още преди 7 години“, каза той.
Сираков се върна и назад във времето – през есента на 1980-а, когато носеше екипа на „Спартак“: „По онова време нямаше как веднага да вляза в мъжете на „Левски“ и ме изпратиха на обиграване. Помня, че спях в стаичките на стадиона, където днес се помещава клубната администрация. Опитните футболисти ми подаваха ръка, включително асовете Красимир Зафиров и Живко Господинов. Ще запомня само с добро престоя си в „Спартак“ и съжалявам, че сега той стигна дъното. В никакъв случай клуб с история, традиции и име като него не заслужаваше подобна участ.“

--- narodnodelo.bg

Няма коментари: