вторник, октомври 05, 2004

Станчев: Аз съм последният, който би бойкотирал Спартак

Капитанът и играещ помощник-треньор на Спартак Николай Станчев категорично опроверга появилите се слухове, че не е играл в мача със Славия, тъй като бойкотирал ръководството заради наложените глоби. “Аз съм последният футболист, който ще бойкотира Спартак. Прекарах в този клуб по-голямата част от кариерата си. Всеки знае, че често дори съм излизал контузен, само, за да помогна на отбора във важни мачове. Не играх в срещата със Славия заради силни болки в кръста”, каза Станчев. Той вече е възстантовен от травмата си и от вчера тренира пълноценно.
Две контроли през паузата ще изиграят “соколите”. Съперниците за спарингите обаче все още не са уточнени, като ще се търсят отбори от региона. Варненци ще се готвят много усърдно за домакинството на Берое. “Соколите” трябва да гонят задължително три точки, за да се отскубнат от дъното на таблицата.
Вчера стадион “Спартак” за пореден път остана без ток и вода. От ръководството на клуба обаче увериха, че до няколко дни задълженията ще бъдат погасени и проблемът ще е решен.

--- pozvanete.bg

Няма коментари: