вторник, януари 11, 2005

Спартак чака шестима нови, привлече Радев


Илиян Ташев също тренира с отбора, “соколите” чакат трима халфове, защитник, нападател и Иво Димов


Шестима нови футболисти ще се опита да привлече Спартак за пролетния полусезон, разкри на пресконференция вчера новият старши треньор на тима Румен Димов, съобщава в-к."Позвънете новини". От тях е ясно името единствено на Иво Димов, който има договор с отбора, но не игра през есенния полусезон в тима заради конфликт с наставника Петър Курдов. Румен Димов разкри, че вече е провел разговор с ексцентрика, в който той се е оплакал от изказвания на треньора в медиите. “Иво е чел някъде мое изказване, в което пише, че съм искал да мине на проби при нас. Няма такова нещо. Аз познавам качествата му още откогато беше дете. Просто искам да ми каже какво му е моментното функционално състояние, а вратите за него са винаги отворени в Спартак. Просто няма как да дойде в последната седмица преди първия мач”, обясни Румен Димов.
Изпълнителният директор Иван Войчев пък опроверга твърденията на полузащитника, че Спартак му дължи пари. “Аз лично не знам да имаме да даваме пари на Иво Димов, така че това не е пречка за неговото завръщане. Той е винаги добре дошъл в клуба”, обясни Войчев.
Ръководството на Спартак е влязло в преговори с двама централни полузащитници, един нападател и ляв външен халф. Всички те са разтрогнали договорите си на последния арбитраж. Двама от тях са играли в отбори от “А” група, а други двама в тимове от втория ни ешелон. Освен това Румен Димов иска да вземе един централен защитник. С отбора от вчера тренира бранителят Здравко Радев. Той игра за последно в Беласица. Със “соколите” тренират още няколко нови попълнения. По-известните имена сред тях са Иван Мартинов и Илиян Ташев, а останалите са юноши на клуба, които досега са се обигравали в Суворово, Балчик и Тервел. За селекцията в Спартак ще отговарят трима души - Румен Димов, Иван Войчев и новоназначения за главен селекционер Живко Господинов, който е една от най-ярките легенди на “соколите” и участник на световното първенство в Мексико през 1986 г.


Димов взаимства методи от водещи чужди отбори

Старши треньорът на Спартак Румен Димов разкри вчера, че има програми за подготовки от няколко водещи европейски отбора, съобщава в-к."Позвънете новини". Той за пореден път заяви, че знае с какво се захваща и че целта оставане в групата не е никак лесна. “Имам предвид моментното състояние на отбора и тежката програма през пролетта. Аз обаче съм оптимист. Досега винаги съм се отзовавал в трудните моменти. Понякога съм се справял със задълженията си, друг път - не. Имам уверението от президента Иван Славков, че ще бъдат изчистени задълженията към Голубович, Найденов и Петев и ще можем да картотекираме до няколко дни. Не мога да оставя сам отбора в групата. Това може да стане единствено с помощта на футболистите. Компромиси няма да правя. Не съм педант, но работата си е работа. Наясно съм как да проведем подготовката. Щом са ми дали диплома, значи разбирам треньорската професия. Не съм измислил аз програмите, по принцип те се взаимстват. Аз лично съм наясно с няколко вида подготовки, които са взаимствани от водещи европейски отбори. С всеки иг рач ще уточняваме индивидуално как ще се работи. Не може например да се натоварва 36-годишен футболист толкова, колкото 25-годишен. Дано да проведем качествена подготовка”, каза Димов.
Все още не е ясно къде ще протече лагерът на “соколите” от 17 до 29 януари. Знае се само, че хотелът ще е в курорта “Златни пясъци”.


Може да не наказват Бояджиев и Радомиров

Ръководството на Спартак все още не е решило дали да наказва Тодор Радомиров и Живко Бояджиев, съобщава в-к."Позвънете новини". Както е известно, двамата избягаха преди 10 дни в турската част на Кипър, където се включиха в Лигата на баровците. Мачовете там обаче свършват в средата на април и е възможно двамата да се върнат в тима. “Не сме обсъждали с президента Иван Славков как ще процедираме. Ако те решат да се върнат, ще преценяваме дали да ги санкционираме, или да разчитаме на тях. Зависи и от моментното състояние на отбора”, коментира изпълнителният директор Иван Войчев. Старши треньорът Румен Димов пък каза, че двамата са жизнено необходими на отбора. “Ние им дадохме шанс да се развиват, но те не постъпиха лоялно към клуба. Аз дори съм им малко обиден. Наблюдавам ги от доста време, играха силно и във Феър плей, но станаха известни на широката общественост като състезатели на Спартак. Според мен трябва да има и морал, не всичко е пари. Все пак двамата са жизненонеобходими на отбора и ако се върнат в края на април, може и да разчитаме отн ово на тях”, каза Димов.

--- pozvanete.bg

Няма коментари: