вторник, март 07, 2006

Пламен Михов: Мечтаех да се върна един ден в клуба

Новият изпълнителен директор на Спартак (Вн) Пламен Михов е дебютирал в мъжкия отбор на клуба на 18 години. Само пет години и половина по-късно обаче той е принуден да прекрати кариерата си заради две неуспешни операции. "Стана нелепа контузия. Докоснахме си неволно краката с моя добър приятел Иван Войчев, нито той разбра нито аз. Помъчих се да стъпя на крака, но не можах. Много тежко го изживях, не е приятно да прекратиш толкова рано кариерата си. Тогава бях на големия кръстопът, тъй като имах предложение да заработя като администратор към клуба, но ниските заплати ме отказаха. Предпочетох да вляза в системата на МВР. Това продължи близо 24 години. Мечтата ми беше един ден аз да се върна в Спартак и за радост това стана. Преди време бях избран за секретар на ветераните на клуба и около Коледа направихме с Живко Господинов една много добра организация, събрахме футболисти от всички поколения", заяви Михов.
Той разкри и как се е стигнало до предложението да се върне в Спартак. "Получих в четвъртък вечерта предложението от г-н Славков и в петък сутринта казах "да". Отгоре-отгоре зная финансовото състояние, но имам гаранцията на г-н Динков, на когото имам огромно доверие. Още от днес работим за стабилизирането, въпреки че все още нямам заповед за назначаване. На този етап ще закърпим положението, колкото да започнем първенството. Няма да се спираме пред нищо. Навсякъде има хора, които искат да помогнат. Днес обиколихме и питахме няколко човека и ще ви кажа, че няма затворена врата досега. В следващите дни редом с представителния отбор ще обърнем голямо внимание и на школата, защото положението там е плачевно. Терените, където тренират са ниви, има повече трева пред стадиона. А това е основата - да започнем да си вадим наши кадри, защото виждате колко струва един футболист да се купи", обясни бившият футболист на тима.

--- ole-bg.com

Няма коментари: