вторник, юни 03, 2003

Крумов: Искам да остана, но Ишков ми дължи пари

Като бях контузен ме караха да играя, а сега никой не ми се обажда да пита дали съм добре, казва нападателят на Спартак

Финансовите неуредици в Спартак отново бяха потвърдени от футболист на тима. Нисичкият нападател Пламен Крумов заяви за "Позвънете Новини", че президентът Николай Ишков му дължи пари и има вариант да разтрогне договора си по вина на клуба. От три седмици 28-годишният футболист се лекува от травма в адукторите в Поморие, като е отседнал в Бургас при съотборника си Милен Георгиев. Договорът на Крумов бе до 31 юни 2003 г., но той го поднови. "Поднових си контракта със Спартак, но Ишков ми дължи пари и може да разтрогна по вина на клуба. От две седмици никой не ми се е обаждал да ме пита дали съм добре или зле. А като имах контузии през сезона ме караха да стискам зъби и да играя. Ами ако беше станало нещо сериозно и бях скъсал адуктори?! Засега обмислям какво да правя. За никъде не бързам. Искам първо да се възстановя на 100% от контузията. До петък съм на процедури, а после ще си почивам до старта на подготовката. Не знам започваме, защото никой не ме е информирал. Ще чакам да ми се обади Ишков, но ако не го направи може и да си тръгна. Чух от други хора, че искал да ме продава, а на мен не ми е казал нищо. Моето желание е да остана във Варна, тъй като градът ми харесва, а и феновете на Спартак ме обичат. Доволен съм от своето представяне през първенството, тъй като въпреки контузиите, се раздавах колкото можех", каза Крумов. Той добави, че вече има оферти за преминаване в други клубове ако евентуално се раздели със Спартак. През зимната пауза апетити към Крумов имаше от грандовете Левски и ЦСКА, но до трансфер не се стигна. Нападателят бе избран за футболист №2 на Варна за 2002 г. в анкета между 29 спортни журналисти от морската столица. Пред него бе единствено вратарят на националния отбор Здравко Здравков, който през есенния полусезон пазеше за Черно море.
--- www.pozvanete.bg

Няма коментари: