четвъртък, юни 19, 2003

Николай Ишков: Аз нося цялата отговорност за съдбата на "Спартак"

Вчера във вестник "Черно море" публикувахме мнението на шефа на петролната компания и на футболния клуб "Нафтекс" Митко Събев за бъдещите контакти с варненския "Спартак". Босът любезно обясни, че след 20 т.м. ще има разговори с Николай Ишков, в които ще бъдат уточнени параметрите и конкретността на взаимоотношенията.

"За мен е чест и удоволствие да работя за човек като Митко Събев - реагира президентът на "соколите". - И досега сме работили добре, по препоръки на "Нафтекс" направихме някои нужни промени в клубния устав, вкарахме хора в управата на "Спартак". Без излишен шум, Митко Събев оставя трайна следа в развитието на футбола не само в Бургас. Винаги съм готов на разговори с него и с хората от клуба и корпорацията, защото "Спартак" е сериозен обществен инструмент. Отговорността за неговата съдба вече 9 години я нося аз, а аз съм отговорен човек! Средствата, които изразходвахме в изминалия шампионат, бяха под изискванията за доброто класиране, което постигнахме!"
Николай Ишков не скри, че преди 5 дни е имал разговори във Варна с икономически спец на корпорацията "Нафтекс" и че посоката е била същата: осигуряване финансова стабилност на клуба.
Естествено е от софийския си офис и сега да звъни на много джиесеми за пари и играчи, за подготовка, лагери и контроли, но отказва конкретна информация. "Теренът в София е много твърд! - обяснява в типичния си езоповски стил варненецът. - Имам идеи за промени и нови акценти в клубната политика, но всичко ще стане ясно на 26 т.м., когато отборът се събере във Варна за началото на подготовката!"
--- more.info.bg

Няма коментари: