понеделник, юни 13, 2005

Диян Кателиев: "Спартак" не ме пуска, оставам

Пропадна окончателно възможността Диян Кателиев да заиграе в друг клуб. Халфът ще изпълни договора си със "Спартак" до 30 юни 2006 г. "Имаше оферти за мен, но всичко приключи в зародиш. Искаха ме под наем или като свободен агент, ако евентуално разтрогна договора си. "Спартак" обаче не ме пуска. Оставам в отбора и единствената ми цел оттук нататък е да му помогна да се върне в "А" група", заяви за "Черноморие" Диян.

--- chernomorie.info.bg


Марин Ценов си тръгва заради хора от отбора

Марин Ценов си тръгва от "Спартак" заради определени хора от отбора. "Това са четирима души, с които не мога да работя. Кои са те, знаят клубният шеф г-н Иван Славков и Иван Войчев. Щом четиримата остават в "Спартак", за мен е най-добре да си търся нов клуб", заяви за "Черноморие" Марин. Както е известно, неговият договор изтича на 30 юни. Ради Здравков е признал пред халфа, че ще разчита на него, ако промени решението си.

--- chernomorie.info.bg

Няма коментари: