сряда, май 11, 2005

Петър Пасев: Иван Славков ме заплашва по телефона, сезирах органите

Шефът на ОП "Спортни имоти" Петър Пасев бе обвинен, че умишлено е отказал да даде косачка за тревното покритие на стадион "Спартак". Като основна причина бе посочена информацията, че той се обидил от плакат, насочен срещу него по време на дербито Черно море - Спартак (1:0). Това бе повод "Черно море" да потърси Пасев.

- Г-н Пасев, как бихте коментирали появилите се информации?
- Мисля, че не по медиите трябва да се уреждат проблеми между авторитетен клуб като Спартак и предприятие "Спортни имоти". Безкрайно уважавам историята и феновете на този клуб. Безкрайно съжалявам за положението, в което се намират в момента, но явно ръководителите на отбора са избрали изтъркан номер да прехвърлят вината върху други за това, че отборът отива в Б група. Много по-мъжко и достойно е да бяха казали истината. Мисля, че вината не е у тях, а в предишното ръководство. Не знам защо избраха мен, но аз имам много приятели спартаклии, отборът има интелигентна публика и аз й правя поклон за това, че не спират да го подкрепят. Общинската администрация показа, че не е безразлична към отбора. Може и да е нескромно, но ние не направихме като в Добрич, където изгониха Добруджа от стадиона. Ние дадохме лиценз на Спартак, въпреки че състоянието му е по-лошо от това на Добруджа. Две години правя компромиси и да получа упреци, мисля, че не е уместно. Уважавам г-н Славков (бел. ред. президентът на ПФК Спартак), но той отправи много сериозни заплахи за здравето и сигурността ми по телефона, за което съм сезирал отговорните органи.
- Каква е истината с косачката, която в крайна сметка се оказа фатална в случая?
- Проблем няма. Искат от болната глава да прехвърлят на здравата някои неща. 10 механици да дойдат - ще кажат, че е счупена. Косачката е на предприятие "Спортни имоти". Работниците ни твърдят, че тя е счупена именно, след като е била ползвана от Спартак. Аз не съм видял транспарант, който да ме обижда на стадион "Тича" по време на дербито. Не мога да разбера нещо друго. Когато искаш да получиш два квартала заради това, че поддържаш отбор с огромните му разходи, едва ли не можеш да си позволиш да си купиш косачка. Нещо не ми се връзват нещата. Смешно е, ако косачката е причината Спартак да не бие Левски". Ако пък в това е причината, ще изтегля заем и ще им купя косачка с личните си средства. Интелигентият фен на Спартак не може да бъде излъган с такива евтини номера като тези на ръководителите на отбора. Убедих се в сентенцията, която отговаря за Варна: Няма ненаказано добро. Помагали сме им с машини, ток, ползват нашите съблекални, нямат вода.
- Как си обяснявате нападките от страна на Спартак, при положение че само сте помагали на клуба?
- В управляваното от мен предприятие има напрежение, но то идва от търговците, навлезли в храма на спорта, а не от елитните клубове, които правят спорт. Историята на Спартак е най-големият капитал на този клуб и заслужава уважение. Фактът обаче, че трите игрища на Локомотив вече втора година са дадени на клуба и не са видели шепа райграс, ни дава основание да си направим заключенията. Там в момента се правят рали състезания. Игрищата им са дадени срещу инвестиции. Там тренират бъдещите им футболисти, в тях е бъдещето на клуба и трябва базата да е на най-високо ниво. Направете си сами изводите.

--- ole-bg.com & more.info.bg

Няма коментари: