петък, май 20, 2005

Марин Ценов: Нека всички спрат да спекулират с името ми

Халфът на Спартак Марин Ценов остана неприятно изненадан от изказвания на клубни шефове. Членът на УС на клуба Адвокат Бранимир Балачев заяви пред "ОЛЕ-БГ", че мишоците които са потопили кораба напускат, визирайки техничарят от Бургас. Това бе повод да потърсим мнението на самия играч.

- Марине, с какви чувства четеш тези изказвания?
- Стана ми много неприятно като прочетох статията. Държа да отбележа, че аз имам договор със Спартак до 30 юни и дотогава ще изпълнявам задълженията си. Не знам защо се спекулира с моето име. Нима само аз съм виновен, че отбора изпада?! Навсякъде се пише само моето име. Не знам защо г-н Балачев казва, че отборът нямало да разчита на мен за в бъдеще. На мен ми предлагаха договор, но аз не искам да играя тук. Нормално е да искам да се развивам. Не искам да тъпча на едно място. Ще съжалявам единствено за президента на клуба, който сам се опитва да се бори срещу всичко и за добрия колектив.
- От ръководството се усъмниха дори за контузията ти. Каква е истината?
- Последната ми снимка е от преди две седмици. Ако някой благоволи да доведе доктор на стадиона, но специалист, ще му я покажа. Ако пък някой изкара 200 лв за ядрено-магнитен резонанс също всичко ще стане ясно. На мен не ми разрешават да бягам дори. Има и нещо друго. Аз не съм получил нито стотинка за лечението си. Всичко сам си плащам, но не съм казал нищо, нали? Никой дори не ми е предлагал да ме лекува. Румен Димов ми каза да потърся начин да се оправя, защото здравето ми е най-важно.
- Появиха се информации, че треньорът ще предложи да не ти дадат заплатата. Знаеш ли нещо по въпроса?
- Да. Говорих с Румен Димов и той в очите ми каза, че такова нещо не е казвал. Не знам откъде идват тези спекулации. Истината е, че не съм възстановен. Пак казвам, че исках да играя в срещите до края на първенството.
- Защо според теб изпадна отбора?
- Може би вината е на всички. Не може цял сезон да се споменават имената Марин Ценов и Диян Кателиев. Две птички пролет не правят. Защо само ние сме виновни, не знам! Мислите ли, че като футболисти няма да искаме да оставим отбора в елита. Нали всичко това е за нас - име, авторитет и т.н., така че не е редно само футболистите да са виновни. Призовавам г-н Балачев да спре да ме обвинява по медиите, че съм основен виновник за изпадането на отбора.

--- ole-bg.com

Няма коментари: