сряда, май 18, 2005

Не искат да дават заплата на Ценов. Той: Лекувам се в Бургас

Старши треньорът на Спартак Румен Димов ще поиска от ръководството на клуба да не дава заплата на полузащитника Марин Ценов, обявиха от пресслужбата на “соколите”. Причината е, че футболистът не се явявал от доста време на тренировки и наставникът няма никакви вести от него. Самият Ценов обаче призна пред “Позвънете Новини”, че е в Бургас и се лекува от контузия. Той получи травма по време на загрявката преди двубоя с Берое в Стара Загора. “Възстановявам се от разкъсване на мускулни влакна на бедрото. От Спартак ми казаха, че няма как да ми помогнат във възстановяването и затова се прибрах в Бургас, за да се лекувам. Първоначално разкъсването беше около 1 сантиметър, но вече изчезна. Докторът ми каза, че няма хематоми и всичко върви нормално, но сега се е появил някакъв оток. Аз имах желание да играя в последните два мача от първенството, но лекарят ми каза да не влизам на терена, да не дразня контузията, за да мога да се възстановя напълно. Сега ще се върна във Варна, но е малка вероятността да се включа в м ачовете”, обясни Ценов.
Полузащитникът почти сигурно няма да продължи кариерата си в Спартак, тъй като договорът му изтича на 30 юни. Най-вероятно той ще продължи кариерата си в чужбина. Ценов бе привлечен в Спартак от Нафтекс.

--- pozvanete.bg

Няма коментари: