четвъртък, юли 03, 2003

Станчев с повече оферти, отколкото преди 9 години

Капитанът на Спартак Валентин Станчев заяви, че със сигурност няма да остане в тима през следващия шампионат. 34-годишният нападател имал много оферти и до няколко дни ще подпише с някой от искащите го клубове. Станчев бил притеснен от финансовата криза, която е налегнала варненския отбор, а и иска да поиграе още поне година зад граница. Врачанинът има договор със Спартак до 30 юни 2004 г. "Все още не искам да казвам в кой отбор ще премина, тъй като трансферът ми не е факт. Договорът ми изтича през 2004 г., но има вариант или да го прекратя по взаимно съгласие, да бъда продаден или преотстъпен. Чакам до края на седмицата президентът Николай Ишков да се прибере във Варна, за да уточним нещата. Разбрали сме се да не ми се правят спънки ако искам да сменя отбора. Оферти не липсват. В момента имам повече предложения, откакто като бях на 25 г., което много ме учудва. Едно е ясно - със сигурност няма да играя в Спартак през следващия сезон. Една от основните причини е финансовото състояние, което не е никак розово. Положението в клуба е такова от много време насам", каза Станчев. Той започна подготовка със "соколите" като на този етап се чувства много добре и в отлично здраве. Неговото име се спрягаше усилено за трансфер в шампиона ЦСКА, но от щаба на "армейците" категорично отрекоха подобна вероятност. Старши-треньорът на "червените" Стойчо Младенов обяви, че не иска да вземе в отбора нападателя. "Спрете вече! Не за пръв път се налага да опровергавам тази информация. Аз желание да привлека Вальо Станчев в ЦСКА нямам. Ако някой ръководител на клуба иска да го вземе, нека го вземе", заяви леко раздразнен Младенов. Според слуховете, Вальо Станчев трябваше да замени контузеният бразилец Рафаел Жакс, който ще отсъства от терените повече от месец, заради дискова херния. Съществува дори вариант "кариоката" да не сключи договор с клуба
--- www.pozvanete.bg

Няма коментари: