сряда, юли 02, 2003

Саша Антунович: Тази година ще ми е по-лесно

След заминаването на Вальо Станчев, Пламен Крумов и Милен Георгиев от "Спартак" сърбинът остана единственият таран, играл през миналия сезон. Почти сигурно той ще води атаката на "соколите". "Миналата година бележех и пак ме държаха на пейката, използваха ме само когато трябваше да се обръща мач - каза ни вчера Антунович. - Мисля, че този сезон ще съм титуляр и се чувствам много добре. За мен няма значение с кого ще си партнирам. Играл съм и като единствен нападател с помощта на двама офанзивни полузащитници по крилата. Важно е как ще ми потръгне, мога да издържа целия сезон."
Саша бе често упрекван, че e с наднормено тегло и се движи бавно. Според него обаче оптималните му килограми са 87 - 88, в които се чувства способен да бележи. Така е изиграл над 150 мача в сръбското първенство, 3 сезона е участвал и в УЕФА, като със "Сартид" отстранява "Дънди" и "Ипсуич". Той вярва в подмладения отбор на "Спартак", смята, че му трябва време. Очаква "соколите" да повторят класирането от миналата година, въпреки че Пламен Крумов и Станислав Жеков ще липсват много на отбора, според него.
--- more.info.bg

Няма коментари: