събота, юли 05, 2003

Милен Христов: След лагера трябва да съм в перфектна форма

Халфът на "соколите" дойде преди година от "Нафтекс", но през пролетта рядко бе на терена поради контузия.

- Милене, доста време не си играл, как се чувстваш сега?
- Не съм в най-добрата си форма, имам още да работя върху физическата подготовка повече от останалите. Тренировките обаче са тежки, трудно е в началото, особено в това горещо време. Всички имаме да наваксваме.
- Кога мислиш, че ще си напълно възстановен?
- След лагера в Тетевен би трябвало да съм в перфектна форма. Тогава ще са минали и повечето от контролните срещи и освен кондиционно би трябвало и игрово да съм на ниво.
- Доведе те Митко Стойчев, има ли някакво специално отношение към теб и другите от Бургас?
- Категорично не, всичко е нормално, отношенето на треньора е професионално, разбирам се и с всички момчета идеално. Всеки се бори за титулярно място, амбициран съм да се докажа.
- Притеснява ли те, че отборът остана без основния спонсор "Нафтекс"?
- Ние, футболистите, трябва да мислим за играта, президентът Николай Ишков обеща, че всичко ще е наред. Надявам се да няма кризи.
--- more.info.bg

Няма коментари: