четвъртък, юли 17, 2003

Швайца: "Спартак" не е крачка назад

Иван Павлов (Швайца) разтрогна договора си с ЦСКА и постигна споразумение с Николай Ишков. Очаква в неделя 19-годишният халф да подпише договор със "Спартак".
- Иване, имаше и други оферти, какво те накара да дойдеш в "Спартак"?
- Николай Ишков беше най-настоятелен, подходи много коректно. От "Левски" и "Нафтекс" бяха някак уклончиви, желаеха проби и нищо не ми обещаваха. Ишков е делови мъж, имаме устна уговорка, ако нищо не се промени, до дни ще подпиша със "Спартак". Тук има млади играчи като мен, ще се боря за титулярно място.
- Чу се, че си разтрогнал с ЦСКА по вина на клуба и заради теб "армейците" не могат да картотекират играчи. Така ли е?
- Вече съм го казвал, но много хора явно не познават правилника. Намерихме вратичка и разтрогнах така, че ЦСКА да може да купува. Всичко ми бе изплатено.
- Идваш от сериозен клуб, как намираш "Спартак" и не смяташ ли, че това е крачка назад?
- В никакъв случай, там не можах да намеря място, а тук имам реални шансове за поста десен халф. Срещам добър колектив, а и качествени футболисти. Всички ме приеха много добре. От преди се познавам с Мечечиев, Караканов, Василев, Кирилов. Очаквам "Спартак" да завърши в шестицата, а защо не и по-напред.
--- more.info.bg

Няма коментари: